Sirius Caught Red-Handed

"Oh don't you worry, we gonna run like there's no tomorrow", I told my husband as we went for a run around the complex. Since Sirius and I ran (sluggishly walked) at a slower pace, I asked him to go ahead.

Of course, I was not going to run. It was a Sunday morning. Who runs on a Sunday Morning!!

10 minutes later he caught us off guard, sitting on the pavement, playing.





This is Sirius when he was just a month old, caught red-handed trying to escape from my high castle.



Sirius's superpower are his melting chocolate eyes, which he unabashedly used, when caught strangling my high heels.




Blog-a rhythm prompt - Caught Red-Handed

43 comments:

  1. Awww now isn't that the cutest culprit ever??

    ReplyDelete
    Replies
    1. he is isn't it... would melt any heart.

      Delete
  2. Such a sweetheart! Please give him my hugs and kisses. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. too bad he doesn't live with us anymore. He is adopted by two lovely girls :)

      Delete
  3. Awww What a lovely culprit! He is a Lab right? Those melting eyes. I will go and hug Coco now. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeah a lab... they do have liquid poetic eyes :D

      Delete
  4. Cute dog. The eyes are killer indeed.

    ReplyDelete
  5. Awww...that's so sweet! Sirius is cute.

    ReplyDelete
  6. That is such a cute guy. I like his name as well. Yes, I think they should be no exercise on Sunday. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha yeah... sundays are for sleeping in :D

      Delete
  7. haha ..you are too funny. yes, who runs on a Sunday? duh! ;)

    ReplyDelete
  8. Choo chweet this was! Totally agree, who exercises on Sunday!

    ReplyDelete
  9. Sirius.. I so love his name and he is adorable!! Love his eyes. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. That was the first name we both thought of :D

      Delete
  10. Cute post cute Sirius and cute you :)

    ReplyDelete
  11. Those puppy eyes will get hima way with murder :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha he gets away with most of his shaitaniya :D

      Delete
  12. OMG, is he a cutie pie! Raj, do give him a tight hug from me, please!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I would have if he was still with me :D Oh I miss him so much

      Delete
  13. Sirius is such a fitting name for a dog! I never heard of anyone giving their dog this name, but being a Potterhead I should have been aware about it :D

    I think his chocolaty eyes will encourage me to play with him a little. Just a little. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. that's the first name my husband and I picked up :D Love that name :D

      Delete
  14. I liked him for his name even before I saw him. He looks cute too. You cannot say anything to those eyes.

    ReplyDelete
    Replies
    1. he is one nautanki too thank you Tulika :D

      Delete
  15. Hehehe.. such a cute post! And yeah, who runs on a Sunday morning ? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. that's what I keep telling him :P thank you

      Delete
  16. Awwww.. he is such a cutie!! Such innocent eyes! And you, have you lost weight? It looks you have... quite a lot!

    Cheers
    Geets

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha no no this is 4 year old picture, taken in Bangalore :D

      Delete
  17. killer eyes! now who wouldn't melt at that!

    ReplyDelete
  18. hehehe...he's a smart one :) and cute too

    ReplyDelete

Thank you for your presence!! Don't forget to leave behind a comment. Love, Feedback, Brickbats!! Everything's welcome :)

Networked

How Popular Am I?

Search This Blog

Loading...